Gamifikacja w edukacji
Wojciech Glac jest nauczycielem akademickim – adiunktem w Pracowni Neurobiologii Katedry Fizjologii Zwierząt i Człowieka Uniwersytetu Gdańskiego. Na TEDx Gdynia opowiedział o gamifikacji w edukacji, czyli narzędziu, dzięki któremu nauka staje się grą. Udowodnił, że dzięki wykorzystaniu różnorodnych elementów znanych ze świata gier, takich jak fabuła, misje, zdobywanie doświadczenia, dóbr czy umiejętności, gamifikacja zwiększa motywację do nauki. Dla ucznia, tak jak dla nauczyciela, udział w grze staje się swoistą przygodą, która sprawia, że uczenie się i nauczanie stają się przyjemnością.Zapraszamy do obejrzenia wykładu na temat gamifikacji w edukacji, aby lepiej zrozumieć na czym to właściwie polega.
Film dostępny tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=O_DvbOtxBTQ
Project 'Game Laboratory: Accelerator development of education and entrepreneurship for Innovators, Rulebrakers and Changemakers' is co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union
Projekt "Laboratorium gier: Akcelerator rozwoju edukacji i przedsiębiorczości dla Innowatorów i Liderów zmian" współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+